Nytt på bloggen


Tänkte uppdatera er på ett par nyheter som finns nu här på bloggen. I överkanten ser ni ett gäng flikar ”Blogg”, ”Om mig” osv. Där uppe finns nu 2 nya flikar:
1. Bokutmaningar 2015 – där kommer det gå att följa årets utmaningar under tiden och se hur det går. Kommentera gärna om du också är med på utmaningen.
2. Böcker A-Ö. Under den fliken finns en lista på ALLA böcker som recenserats i den här bloggen sen 2010 när jag började skriva om böcker. Är det en särskild bok du letar efter går det att antingen söka på den i sökfältet ELLER att bara kolla i listan.

Jag har också lagt till en liten ”det här läser jag just nu”-grej på kanten. Jag hoppas att de här förändringarna gör bloggen lite mer lättmanövrerad och tilltalande för dig som läser.

Tack för mig!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt intressant, Personligt

Kommentera

