Bokmässan 2014 – en resa i världen


Förresten, bokmässan startar i Göteborg idag. Jisses vilken fest det brukar vara, och årets tema är resa i världen, eller egentligen Brasilien om jag förstått det hela rätt. Det är årets bästa grej, massa böcker, bokförlag och författare samlade på en och samma plats i fyra dagar. FYRA DAGAR BARA BÖCKER?! Kan bannemig inte bli bättre och hela mitt hjärta slår för alla där. Njut till fullo. Och du som är i närheten – åk dit, ha kul och se så mycket du kan. Det är värt varenda krona.

(ja, det är nog det jag borde göra med mitt liv egentligen, men läraryrket kallar.) Tack för mig!

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

