Mammaledigheten är över


Eller egentligen har den precis börjat. Som gamla läsare kanske vet fick jag barn i slutet av oktober, och i kombination med heltidsstudier fick skönlitteraturen helt enkelt ta ett steg åt sidan. Nu däremot, har min lediga tid börjat. Sommaren är i sitt esse och jag jobbar på att byta ut ”fem minuters telefonsurf” mot ett par sidor i valfri bok av dem som ligger i hyllorna i högar och väntar. Det finns massor att ta av, och jag har redan en del avklarade att berätta om. Ge mig lite tid att samla ihop orden bara så kommer nya tips spruta ut. Det kommer bli en del si-fi, lite skräck, och lite regelrätt konsumtionslitteratur. Det kommer nog bli en del barnböcker också, tips på vad åtminstone min unge älskar att läsa (igen och igen och igen). Kanske inte en om dagen, men mer ofta än på sistone.

 

Läs gott!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt intressant, Övrigt, Personligt

Kommentera

