Provläser Kieris ”Mellan dig och dig”


Skaffade twitter (som ni vet) och såg direkt tips på en webplats där man kunde provläsa kapitel ur olika nya böcker. Typ Katarina Kieris nya Mellan dig och dig.

Nu har jag bara läst 14 sidor. 14 sidor med en avståndstagande kille, ett par blåa läderskor från second hand-butiken med den konstiga butiksägaren som säger saker som ”Fruktat bra skiva.” och en romans i ett huvud som bara är på låtsas, eller är det?

Japp, på 14 sidor fick jag ut allt det där och jag känner att jag blir fett nyfiken på att läsa mer. Tycks vara så att romantiska tonårsromaner är årets grej.

Här http://www.provlas.se/mellan-dig-och-dig/#utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mellan-dig-och-dig hittar du förresten dom 14 sidorna jag precis tog mig igenom.

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt, Böcker, Nyinköp/planer på att läsa - snart, Tips, Tonårsromaner

Kommentera

