Naej! Nu kör vi på riktigt!


Som märks är jag en onekligen ganska lättdistraherad och ganska glömsk filur, särskilt när det gäller bloggar och småsaker jag lovar mig själv att göra. För att tagga igång igen blir det nu att börja med att faktiskt LÄSA en bok i veckan. Sen helt enkelt skriva vad jag tyckte och tänkte och sådär, som tidigare, trots att det kanske är en bok som inte alls är så bra som du absolut inte borde läsa eller kanske en bok som är klyschig som busen och av samma författare som det skrivits om 100 gånger innan.

Ja, det här är mitt projekt nu. På riktigt!

Önska mig lycka till…

Lämna en kommentar

Filed under Personligt

Kommentera

